Szállítás
Mikor kapom meg a csomagomat?
Az elektronikai eszközök kivételével minden rendelhető termékünk van állandó készleten. A rendeléseket ezen termékek esetében munkanapokon 24 órán belül átadjuk a futárszolgálatnak. A délelőtt 11 óra előtt beérkezett rendeléseket aznap feladjuk. A megrendelések kiszállítását a GLS futárszolgálata végzi hétköznapokon 8-17 óra között, pontos időintervallumot nem tudunk megadni. A kézbesítés pontos napjáról és várható 3 órás időintervallumáról a GLS Futárszolgálat küld emailben tájékoztatást. Ha előreláthatóan nem tartózkodsz otthon ebben az időszakban, javasoljuk, hogy a munkahelyi címedre kérd a csomagot. A kiszállítás várható ideje 1-2 munkanap.
Mennyi a szállítási költség?
- A házhoz szállítás díja: bruttó 1.750,- Ft
- GLS CsomagPont és GLS Csomagautomata: bruttó 1.450,- Ft (https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses)
Utánvét díja minden esetben: plusz bruttó 500 Ft, mely ingyenes szállítás esetén is fizetendő.
Bruttó 30.000,- Ft feletti megrendelés esetén – kupon kedvezmények levonása után – a házhoz szállítás ingyenes!* Ingyenes szállítás esetén is a GLS Futárszolgálat szállítja a csomagokat a normál szállítási feltételekkel megegyezően. Figyelem! Az ingyenes szállítás igénybevétele esetén csak a banki előre utalásos vagy a Barion bankkártyás fizetési mód választható.
*Egyedi, emailben leadott nagy tételű céges megrendelésekre nem vonatkozik. A szállítási költséget ebben az esetben az igények figyelembevételével az árajánlatban egyedileg határozzuk meg.
Meddig vehetem át a csomagomat?
A GLS CsomagPontra és csomagautomatákba kért csomagokat a GLS 5 napig őrzi. Kérjük, hogy élelmiszert tartalmazó csomagot lehetőleg a kiszállítás napján, de legkésőbb 24 órán belül vedd át a csomagponton vagy az automatából, mivel ezeken az ideális tárolási körülményeket nem tudjuk garantálni.
Sikertelen házhozszállítás esetén a kiszállítást az GLS még 1 alkalommal kísérli meg.
Sikertelen kézbesítés, újraküldés
A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés szállítási költsége és bruttó 3.000,- Ft adminisztrációs díj a vásárlót terhelik. Újraküldéskor a termék(ek) ára, a szállítási és adminisztrációs költség minden esetben előre utalással fizetendő.
Hol jár a csomagom?
A futárszolgálatnak történő átadásról emailben kapsz értesítőt tőlünk és a futárszolgálattól is. Ezt követően csomagod útját nyomon követheted a GLS által kiküldött emailben található linken vagy a csomagkövetés oldalán, ha megadod a csomagszámodat, amit szintén a GLS által küldött email tartalmaz. Javasoljuk, hogy a futárszolgálatnak történő átadást követően csomagod felől közvetlenül a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálatán érdeklődj a csomagszámod (nem ugyanaz, mint a rendelési szám!) megadásával.
A GLS telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el az alábbi, nem emelt díjas telefonszámokon:
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *
Módosíthatom a szállítási címet?
A futárszolgálatnak történő átadás napján a csomag kiszállítási címe és a kiszállítás napja még módosítható a GLS szállítási értesítő emailjében található linken keresztül. Ezt követően a kiszállítási cím már csak bruttó 3.000,- Ft adminisztrációs díj megfizetése mellett módosítható. A módosítási igényt írásban, az info@gourmetvillage.hu email címre szükséges jelezni. FIGYELEM! Utólagos cím módosítás esetén a kiszállítási idő jelentősen, akár 7 nappal is megnövekedhet!
Szadán vagy Veresegyházán átvehetem személyesen a csomagomat?
Sem székhelyünkön, a 2111 Szada, Jókai utca 66. címen, sem telephelyünkön, a 2112 Veresegyház, Fő út 18. címen nincsen sem üzletünk, sem irodánk. Személyes átvételre, ügyfélfogadásra ezeken a címeken jogszabályi feltételeink NEM adottak.
Ha nyáron rendelek csokit, elolvad? (Spoiler: Nem. 🙂 )
Rendelj bátran csokoládét nyáron is! A nyári időszakban folyamatosan monitorozzuk a szállítás napjára várható hőmérséklet maximum előrejelzést. Amennyiben ez alapján szükséges, úgy a csomagba ingyenesen extra hűtést biztosító fagyasztott palackozott ásványvizet teszünk.
Fizetés és számlázás
Mivel fizethetek?
A fizetés lehetséges módjai:
- Előre fizetés banki átutalással** a Zahara Gold Kft. OTP Banknál vezetett 11742049-21456080 számú számlájára, a közleményrovatban a neved és a rendelésszámod feltüntetésével vagy
- Utánvéttel* készpénzben kiszállításkor/átvételkor (bruttó 500 Ft utánvételi díj ellenében)
- Online fizetés VISA, MASTERCARD, American Express bankkártyával vagy Barion tárcával lehetséges. A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el! Bővebb információk a Barionról.
* Utánvéttel NEM fizethetőek az elektronikai eszközök, valamint a bruttó 150.000,- Ft összeget meghaladó rendelések. Megértésedet köszönjük!
** Banki átutalás esetén a fizetés teljesítésére a rendelés leadását követő 2 munkanapon belül van lehetőség, ezt követően a rendelés törlésre kerül, kivéve, ha ezen időtartamon belül emailben kéred a fizetési mód megváltoztatását.
A csomag automatákban a fizetés csak bankkártyával lehetséges!
Átutalásos fizetést választottam. Hova utaljak?
Előre fizetés banki átutalással a Zahara Gold Kft. OTP Banknál vezetett 11742049-21456080 számú számlájára lehetséges. A közleményrovatban a rendelésszámod feltüntetése szükséges a beazonosításhoz.
FIGYELEM! Előre utalás esetén a csomagot csak a rendelési összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően tudjuk feladni. A fizetés teljesítésére 2 munkanap áll rendelkezésedre a rendelés leadását követően. A 2 munkanap letelte után a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Hány napom van utalni?
Előre utalás választása esetén az megrendelés összegének beérkezési határideje a rendelés leadásától számított 2 munkanap. 2 munkanap letelte után, ha a fizetés nem teljesült, a rendelés törlésre kerül. 2 munkanapon belül azonban a lehetőséged van a rendeléskor választott banki előre utalás fizetési mód megváltoztatását kérni utánvétes fizetési módra, amennyiben megrendelésed nem tartalmaz elektronikai eszközt. A fizetési mód megváltoztatását írásban, az info@gourmetvillage.hu email címen kérheted.
Milyen számlát kapok?
A fizetés értéknapján hiteles elektronikus számlát állítunk ki a részedre, melyet a megadott email címedre küldünk. Papír alapú számlát NEM teszünk a csomagokba. Amennyiben mégis papír alapú számlára lenne szükséged, kérünk megrendeléskor a megjegyzés rovatban jelezd felénk igényedet!
A számlák végösszege minden esetben 27% ÁFA-t tartalmaz.
Minimum rendelési értékhatár
Elsősorban vásárlóink érdeket előtérbe helyezve – a megnövekedett szállítási költségek folyományaként – bevezettünk egy minimális kosárértéket, ami bruttó 2.000,- Ft. A minimális kosárérték a kedvménykuponok és utalványok levonását megelőző árra vonatkozik.