Köszönjük! A rendelést megkaptuk.
Pénztár
Áruház
Kosár
Pénztár
[SZABADSÁGON VAGYUNK - AKTUÁLIS KISZÁLLÍTÁSI- ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI REND]
Tájékoztatunk, hogy 2025.07.08. KEDD 13 órától 2025.07.11. PÉNTEKIG csapatunk szabadságon van, ez idő alatt mind az emailes, mind a telefonos ÜGYFÉLSZOLGÁLAT és a CSOMAGFELADÁS is SZÜNETEL. A szabadságunk ideje alatt beérkező rendelések várható kiszállítási ideje: 2025.07.15. KEDD. Megértésed és türelmed hálásan köszönjük!
AKTUÁLIS - MINDENKÉPP OLVASD EL!
[CSOKI RENDELÉS] FIGYELEM! Csokit tartalmazó csomagot a nyári melegben AUTOMATÁBA NEM adunk fel. Más szállítási móddal RENDELJ BÁTRAN csokit, hőmérséklet függvényében gondoskodunk a csomag extra hűtéséről. Ha csomagpontra rendelsz csokit, kérünk, vedd át a kiszállítás napján. A rendelés időzítésénél vedd figyelembe, hogy pénteki napokon nem adunk fel csokoládét tartalmazó rendelést.
[CSOMAGAUTOMATÁS KÉZBESÍTÉS] Javasoljuk, hogy sürgős rendelés esetén válassz más kézbesítési módot. Kérjük, hogy csomagautomatába ne rendelj várhatóan nagy méretű csomagot. A törékeny termékeket jelentősen nagyobb dobozban küldjük, hiszen az alapos “kipárnázottsággal” tudjuk csak a megfelelő törésvédelmet biztosítani. Kérünk továbbá, hogy a csomagautomatába rendelt élelmiszer jellegű termékeket lehetőleg vedd át a kiszállítás napján! Köszönjük együttműködésed!
[EMAIL SZOLGÁLTATÓ] Kérjük, hogy a freemail.hu, citromail.hu, vipmail.hu, t-… .hu szolgáltatóknál regisztrált email címeket lehetőség szerint NE használd rendeléskor, mivel tapasztalatunk szerint ezek gyakran nem engedik át sem a mi, sem a futárszolgálat leveleit a szűrőjükön, így ezeket használva elképzelhető, hogy nem kapod meg a rendelésedről a visszaigazoló levelet vagy a futárszolgálat értesítő levelét, esetleg a nyitókódot sem az automatához. Köszönjük együttműködésed!
Upsz, valami kimaradt? semmi pánik!
Csomagod átvétele után ugrik be, hogy elfeledkeztél valamiről? Nem tudtál ellenállni a csokinak, amit ajándékba vettél? Valaki rájárt a lekvárra, amit a hétvégi süteménybe szántál? Ne aggódj!
Rendelj újra 30 napon belül és mi féráron* szállítjuk ki a rendelésed!
ÍRD FEL MOST a kuponkódód: UPSZEZKIMARADT2507
* Az aktuális házhozszállítási díj 50%-át írja jóvá a kupon a rendelésed végösszegéből, amennyiben rendelésed nem éri el az aktuális ingyenes szállítási érték határát. FIGYELEM! Csak átvett – kifizetett – rendeléseket követő 30 napon belül használható fel egyszeri alkalommal, amennyiben ugyanarról az email címről, megegyező szállítási címre rendelsz. A kupon nem átruházható.
Első rendelésed? OLVASD EL!
RENDELÉS LEADÁS
A megrendelés gomb megnyomása, illetve a kártyás fizetés befejezése után kérjük, hogy minden esetben várd meg a “Sikeres rendelés” képernyő betöltődését, mely a rendelési számot is tartalmazza. Ennek hiányában a rendelés nem érkezett be hozzánk, kérjük, próbáld újra leadni a rendelést.
A SIKERES RENDELÉSEKRŐL minden esetben azonnali, automatikus visszaigazoló email kerül kiküldésre, mely esetenként a spam/promóciók mappában landolhat. Ha a sikeres rendelés képernyőt láttad, de email nem érkezett, akkor valószínűsíthető, hogy elgépelted az email címedet. Kérjük, ebben az esetben adategyeztetés miatt keresd meg mielőbb ügyfélszolgálatunkat, hibás email címmel nem tudjuk feladni a csomagodat.
Csomagpontos átvétel
Kérjük, hogy csomagautomatába csak kis méretű csomagot rendelj.
A csomagpontra rendelt élelmiszer jellegű termékek(et) lehetőség szerint a kiszállítás napján vedd át, hiszen ezekben az ideális tárolási körülményeket nem tudjuk garantálni.
Ha a rendelést követő 2 munkanapon belül nem kapsz a csomag átvételéről a GLS-től értesítést, akkor ellenőrizd a nyomkövető rendszerben a csomag állapotát vagy keresd ügyfélszolgálatunkat, mivel nálunk nem maradnak kiküldetlenül 24 órán túli – utánvétes vagy fizetett – rendelések csomagjai.
KISZÁLLÍTÁSI IDŐPONT
A GLS a csomagokat az esetek döntő többségében a feladást követő munkanapon szállítja ki munkaidőben.
Hétvégi, esti és konkrét dátumra/időpontra történő kiszállítást nem tudunk biztosítani.
A kiszállítás várható 3 órás indőintervallumáról a GLS küld értesítést. A kiszállítás napjának módosítása közvetlenül a GLS ügyfélszolgálatától kérhető a csomagszám megadásával. A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7-20 óráig a +36208900660 vagy a +3629886700 -as nem emelt díjas telefonszámokon érhető el.
BIZTONSÁGOS SZÁLLÍTÁS
A biztonságos, törés-, gyűrődés-, sérülésmentes szállítást biztosító csomagolás szívügyünk, melyből nem engedünk a legnagyobb forgalú időszakokban sem. Az egyedülálló, egészen immateriális törési arányt jól tükrözik vásárlóink véleményei is, melyet weboldalunkon megtalálsz.
Amennyiben mégis sérülés következik be, a termékcsere ügyintézése elsődleges prioritást kap nálunk, így gyakorlatilag kivétel nélkül időben – ajándékozási időpontra – megérkezik a csere termék is.
Kérjük, hogy amennyiben törékeny terméket tartalmazó csomagot rendelsz, még az átvétel napján ellenőrizd, hogy épségben megérkezett-e és probléma esetén 48 órán belül jelezd felénk írásban. A futárszolgálat felé történő kárügyintézés teljes egészében a mi feladatunk, ennek ideje nem befolyásolja a termék cseréjét, ugyanakkor szükséges, hogy küldj nekünk pár fotót a sérült termékről és a külső csomagolásról (doboz, kitöltőanyag) is.
AJÁNDÉKBA KÜLDÖD?
A számla minden esetben a rendeléskor megadott email címre kerül kiküldésre, a csomagba számlát nem helyezünk. Amennyiben közvetlenül a megajándékozott címére megy a csomag, kérjük, hogy közvetlenül a címzett belföld mobiltelefonszámát add meg, amin a futár szükség esetén elérheti.
A csomaghoz ebben az esetben javasoljuk, hogy rendelj külön ajándékkísérőkártyát, melyre egyedi szöveget kérhetsz, amiből kiderül, kitől érkezett az ajándék.
Amennyiben a címzett közvetlenül a megajándékozott, úgy nem használunk újrahasznosított külső csomagolást, kizárólag új kartondobozban küldjük a csomagot.
FIGYELEM! Az ajándék csomagolás menüpontban található papír és juta ajándéktasakok csak személyes átadásra alkalmasak, ezekbe a biztonságos, törés- és gyűrődésmentes szállítás biztosítása érdekében nem tudjuk belehelyezni a választott többi terméket.
UTALÁSI IDŐ
Amennyiben banki átutalást választasz, kérjük, hogy a fizetést 2 munkanapon belül indítsd el. A termékeket ezt követően nem tudjuk félretenni neked, rendelésed automatikusan visszamondásra kerül.
Ha cégként rendelsz és az utalási folyamat ennél hosszabb, kérjük rendeléskor jelezd felénk, hogy szükség esetén egyeztethessünk. FIGYELEM! Az előre utalástól nem áll módunkban eltekinteni.
KOMPOSZTÁLD!
Kérünk, ne lepődj meg a rengeteg zöld/fehér műanyag (?!?) “valamin”, amit a csomagban találsz majd kibontáskor.
SEMMI PÁNIK, tolmácsoljuk neked a “Pufi” üzenetét:
“Üdvözöllek! Én a “Pufi” vagyok, a küldetésem, hogy megvédjem a rendelt termékeidet az utazás okozta esetleges kellemetlenségektől. Kérlek, ne tévesszen meg a külsőm, nem vagyok műanyag. Jó, ha tudod, 100% természetes összetevőből (kukoricából és burgonyából) készítenek, nyugodtan tehetsz akár a komposztba is!”
TERMÉKEK TÁROLÁSA
Webáruházunkban kizárólag hűtést és egyéb különleges tárolási feltételt NEM igénylő termékeket tartunk.
A melegebb nyári napokon a csomagokba átmeneti hűtést biztosító fagyasztott palackozott ásványvizet helyezünk.
minőségmegőrzés
Forgalmazott termékeink jelentős része családi kézműves manufaktúrákban készül. Sajátosságuk, hogy a megszokottnál rövidebb maximális minőségmegőrzési idővel rendelkeznek. Ez biztosítja, hogy akár a lejárat napján fogyasztva is a maximális, kifogástalan ízélményt nyújtsák, ahogy ezt egy gourmet terméktől elvárhatod.
JÓ, HA TUDOD: minden partnerünktől csak frissen gyártott terméket veszünk át és 30 napon belüli lejárati dátummal* rendelkező terméket egész évben nem küldünk ki.
* Ez alól kivételt képezhetnek a januári leárazásban szereplő szaloncukrok és egyes szezonális karácsonyi termékek, valamint a féláras kedvezménnyel rendelhető termékek némelyike.
“
Exkluzív ajándék Nőknek: virágzó tea, a színpompás iható virágcsokor