Kosár
Áruház
Kosár
Pénztár
VALÓS IDEJŰ RENDELÉS FELDOLGOZÁS
A rendelések feldolgozása és csomagolása munkanapokon munkaidőben valós időben, a rendelés beérkezését követően azonnal megkezdődik.
Kérjük, amennyiben ebben az időszakban rendelsz, gondosan nézd át a kosarad tartalmát a rendelés leadása előtt, mivel ezt követően már valószínűleg nem lesz lehetőséged módosításra.
Érdekelhet még…
NEM SIKERÜL LEADNI A RENDELÉST?
Rendeléseket mind jogszabályi megfelelőség, mind pedig vásárlóink érdekeinek védelmében KIZÁRÓLAG a webáruház rendelési felületén keresztül tudunk felvenni. Telefonon és emailben kizárólag tájékoztatást tudunk adni a termékekről és a rendelelés menetéről. Rendelést ezeken a csatornákon nem tudunk felvenni. Amennyiben elakadtál a rendelési folyamatban, kérjük, mielőtt telefonos segítséget kérnél, a következőket nézd át a pénztár oldalon:
- A MEGRENDELÉS gomb megnyomása után kérünk, hogy minden esetben várd meg a visszaigazoló képernyő betöltődését, mely a sikeres rendelésről informál és a rendelési számodat is tartalmazza. Ha ezt látod, akkor biztosra veheted, hogy megkaptuk a rendelést. Ha nem, akkor viszont sajnos nem jött át hozzánk a rendelésed. Ebben az esetben a következő pontokat érdemes ellenőrizned.
- A rendszer az adott űrlap mezőnél vagy általános hiba esetén a pénztár oldal tetején tájékoztat az esetlegesen téves formátumban vagy hiányosan megadott adatokról. Kérjük, görgesd át újra az adatlapot. Gyakori hiba a helytelen telefonszám formátum (szünet nélkül megadva, 06 kezdettel, kizárólag belföldi mobiltelefonszámot fogad el a rendszer), az email cím elgépelése (például .com helyett .con), a csomagpontos kiszállítás bejelölése mellett a csomagpont kiválasztásának elmaradása.
- Amennyiben a fentieket átnézted, kérjük ellenőrizd, hogy mind az Általános Szerződési Feltételeket, mind pedig az Adatvédelmi Szabályzatot elfogadtad, amit pipával jelöltél mindkét helyen.
- A rendszer a sikeres megrendelésről automatikus visszaigazoló emailt küld, mely néhány esetben a SPAM/Promóciók mappába is kerülhet. Amennyiben továbbra sem sikerül leadnod a rendelést vagy nem kapsz visszaigazoló emailt, kérjük, hívj minket ügyfélszolgálati időben a +36209935131 -es telefonszámon (H-Cs: 8-16, P: 8-13).
- Amennyiben bankkártyás fizetést választottál, de a fizetés sikertelenül zárul a Barion felületén, a rendelésedet mi látjuk a rendszerben, de visszamondott, inaktív státuszban. Ezekben az esetekben munkaidőben manuálisan küldünk ki egy tájékoztató emailt a részedre, melyben megtalálod, mi a teendőd, ha szeretnéd fenntartani rendelésedet és hogyan tudod a fizetést rendezni. Ügyfélszolgálati időben felgyorsíthatod a folyamatot, ha felhívsz minket a +36209935131 -es telefonszámon (H-Cs: 8-16, P: 8-13). Felhívjuk figyelmed, hogy a Barion külső rendszer, sajnos a technikai hibákat nem tudjuk a mi oldalunkról kezelni. Gyakori probléma azonban, hogy a felhasználó az adott email címmel korábban regisztrált Barion tárcát, mert ez esetben csak a tárcára belépve, az oda feltöltött keretből tud vásárolni. Ez megkerülhető másik email cím megadásával.
Egy fincsi kence a reggeli pirítósodra? Jöhet?
Exkluzív ajándék Nőknek: virágzó tea, a színpompás iható virágcsokor