Ti kérdeztétek, mi megválaszoltuk!
Mindig örülünk, ha kérdeztek! Szívesen adunk tippeket, tanácsokat a termékeink használatához, elkészítéséhez – vagy akár segítünk megtalálni a tökéletes ajándékot.
A gyakorlatiasabb témákban is számíthattok ránk: szállításról, rendelésről, fizetési lehetőségekről igyekszünk mindig gyors, pontos és hasznos választ adni.
Ha kérdésed van, írj bátran az info@gourmetvillage.hu címre – örömmel segítünk! Munkaidőben 24 órán belül megválaszoljuk a leveledet. Mindig a konkrét kérdésre öszpontosítunk, kerüljük a sablon válaszokat.
Azokat a kérdéseket, amelyek másoknak is hasznosak lehetnek, ezen az oldalon gyűjtjük össze, hogy könnyen visszakereshessétek őket.
Szállítás, fizetés, számlázás
Szállítási információkat (költségek, határidők) hol találom meg?
Minden tudnivalót megtalálsz Szállítás és fizetés információ oldalunkon.
Fizetési, számlázási információkat hol találom meg?
Minden tudnivalót megtalálsz Szállítás és fizetés információ oldalunkon.
Szadán vagy Veresegyházán átvehetem személyesen a csomagomat?
Sem székhelyünkön, a 2111 Szada, Jókai utca 66. címen, sem telephelyünkön, a 2112 Veresegyház, Fő út 18. címen nincsen sem üzletünk, sem irodánk. Személyes átvételre, ügyfélfogadásra ezeken a címeken jogszabályi feltételeink NEM adottak.
Hétvégi / ünnepnapi / esti / konkrét dátumos / napon belül adott időpontra történő kiszállítást vállaltok?
Sajnos ilyen szolgáltatásunk nincsen.
A GLS futárszolgálat a csomagokat munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között kézbesíti.
A várható 3 órás időintervallumról a kézbesítés reggelén e-mailben kapsz értesítést a GLS-től. Az üzenetben a futár telefonszáma is szerepel, így vele lehetőség tudsz egyeztetni – ugyanakkor fontos tudni, hogy a futárok előre meghatározott útvonal és menetrend szerint dolgoznak, amitől nem térhetnek el.
Tapasztalataink szerint a futárok a lehetőségeikhez mérten igyekeznek rugalmasan megoldani a kézbesítést – ugyanakkor kérjük, hogy ezt kölcsönös megértéssel kezeld.
ajándékcsomag rendelés, Ajándék küldés, csomagolás
A megajándékozott címére rendelem a csomagot. Ugye nem kerül bele számla?
Nem, a számlát soha nem tesszük a csomagba. Az elektronikus számlát minden esetben a számlázási adatoknál megadott e-mail címre küldjük el.
Van lehetőség egyedi összeállítású ajándékcsomag rendelésére?
Egyedi, átadásra kész ajándékcsomag készítését 10 darabtól tudjuk vállalni, egyedi árajánlat alapján. Ajánlatkérésedet az info@gourmetvillage.hu e-mail címen várjuk – munkanapokon jellemzően 24 órán belül válaszolunk.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy egyedi rendeléseket kizárólag előre utalással tudunk teljesíteni.
Kérhetek termékcserét az ajándékcsomagokban?
Az előre összeállított ajándékcsomagokban bizonyos termékeket tudunk más, készleten aktuálisan elérhető ízekre cserélni, amennyiben a márka, kiszerelés, méret és ár megegyezik.
Ehhez kérjük, egyeztess velünk előzetesen telefonon a +36209935131 -es NEM emelt díjas számon. Hívható munkanapokon H-CS: 8-16, P: 8-13 óráig.
Egyedi termékeket rendelek. Becsomagoljátok díszcsomagolásba?
Nem, sajnos ajándékcsomagolási szolgáltatást jelenleg nem kínálunk, ugyanakkor több lehetőség közül is választhatsz, ha díszcsomagolásban szeretnéd átadni az ajándékot.
- Amennyiben átadásra kész ajándékcsomagot keresel, válogass előre összeállított ajándékcsomag kínálatunkból.
- Egyedi csomagösszeállításra is van lehetőség 10 darabtól – ehhez kérj ajánlatot tőlünk az info@gourmetvillage.hu email címen.
- Egyedileg rendelt termékekhez ajándék dísztasakot tudsz rendelni. Ezt azonban csak akkor ajánljuk, ha az ajándékot személyesen adod át, mivel a termékeket a biztonságos szállítás érdekében nem tudjuk előre belehelyezni a tasakba.
Hosszabb üzenetet, levelet szeretnék mellékelni az ajándékba küldött csomaghoz. Lehetséges?
Igen, megoldható! Kérjük, rendelés előtt egyeztess velünk telefonon.
Felhívjuk figyelmed, hogy legfeljebb egy A4-es oldalnyi, fekete-fehér szöveget tudunk kinyomtatni, elektronikusan, e-mailben küldött dokumentum alapján.
A nyomtatás hagyományos irodai nyomtatón történik, így nyomdai minőséget, képek vagy színes anyagok nyomtatását sajnos nem tudjuk vállalni.
Egyszerű logót azonban kis méretben rá tudunk helyezni a dokumentumra.
Termék logózást vállaltok?
Céges logóval ellátott üdvözlőkártyát szabvány méretben, egyedi árajánlat alapján tudunk készíteni, grafikai díj megfizetése mellett. A minimális rendelési mennyiség 25 darab, 100 darabtól a grafikai díjat elengedjük.
Termékcsomagolás logózásáról és egyéb egyedi megoldásokról érdeklődj B2B ügyfélvonalunkon, a +36309004150 -es telefonszámon.
Meglepetés lesz, de a megajándékozott veszi át a csomagot. tudjátok inkognitóban küldeni, hogy ne lássa, honnan jött a csomag, mi va benne?
Termékeinket minden esetben natúr kartondobozban küldjük.
Amennyiben szeretnéd, a dobozt lezáró logózott szalagot normál szalagra tudjuk cserélni, illetve a feladóvevényen a „GourmetVillage” feliratot letakarni – ehhez kérjük, jelezd kérésedet a Pénztár oldalon található ‘Kérdések, kérések’ mezőben csomagoló kollégánk számára.
Fontos tudnod, hogy a szállító címkén – a hivatalos csomagfeladás szabályai miatt – a cégnevünk, telefonszámunk és telephelyünk címe továbbra is szerepelni fog. Ezek önmagukban nem utalnak a csomag tartalmára, de egy keresés során beazonosíthatók lehetnek.
Szavatosság, minőségmegőrzés, tárolás
ajándékba szánom a termékeket. meddig őrzik meg a minőségüket?
Ajándékozás biztos szavatosságot garantálunk minden teljesárú termékünkre, ami minimum 30 napos minőségmegőrzési időt jelent. A gyors kiszállítás miatt így semmiképp nem kell tartanod attól, hogy a megajándékozottnak nem lesz ideje élvezni teljes minőségében a választott finomságot.
👉 FONTOS TUDNOD: a féláras termékek között előfordulhatnak közeli lejáratú tételek is, de ilyen esetben is garantáljuk, hogy 14 napon belül lejáró terméket nem küldünk ki.
🎄 Különösen figyelünk a karácsonyi időszakra: november 1-től kizárólag olyan terméket küldünk, amely következő évre szóló minőségmegőrzéssel rendelkezik. Így bátran ajándékozhatsz velünk az ünnepek idején is.
Ajándékozásig hogyan tároljam a tőletek rendelt finomságokat?
Termékeink egyikse sem igényel hűtést vagy speciális tárolást felbontás előtt.
Fontos azonban, hogy a jól ismert tárolási alapelveket tartsd be: a termékeket száraz, hűvös, napfénytől és mesterséges hőforrástól védett helyen javasolt tárolni.
🍫 A csokoládékat csak akkor tedd hűtőbe, ha máshol nem tudod biztosítani számukra a kellemes, legfeljebb 25 °C-os szobahőmérsékletet. Hűtés hatására a termék fogyaszthatósága nem változik, azonban a külső megjelenésük esztétikailag módosulhat – például a bonbonok festése, felülete megtörhet vagy kifakulhat.”
Rendelhetek nyáron csokit? félek, hogy megolvad a szállítás során.
Igen, bátran rendelhetsz melegebb időben is csokoládét!
A nyári hónapokban folyamatosan figyeljük az időjárás-előrejelzést, akár szállítási területenként is. Amennyiben szükséges, extra hűtést helyezünk a csomagba, amely többéves tapasztalatunk alapján megbízhatóan védi a csokoládékat a szállítás során.
☀️ FONTOS TUDNOD: amikor a napi maximum hőmérsékletek tartósan 20 °C fölé emelkednek, a csokoládékat átmenetileg nem szállítjuk csomagautomatába. A fém automata ugyanis akár mérsékelt külső hőmérséklet mellett is túlmelegedhet, így a termékek épségét nem tudnánk garantálni.
Köszönjük megértésed és együttműködésed!
Termékinformáció
pontos méretekre, további termékadatra lenne szükségem, tudnátok segíteni?
Természetesen! Írj nekünk bátran, mi megmérjük, és elküldjük a kért adatokat.
Igyekszünk a termékleírásokat a lehető legteljesebbé tenni, ezért minden új információt azonnal frissítünk az oldalon – így más vásárlók is könnyebben eligazodhatnak.
Kérdéseiddel tehát nemcsak magadnak, hanem nekünk és a többi vásárlónak is segítesz – köszönjük!
Eltörtem a szettem egy darabját, alkatrészét. Tudnátok beszerezni újat?
Őszintén sajnáljuk, de a gyártók nem állítanak rendelkezésünkre különálló alkatrészeket, sem megbontott szett darabokat, így a termékeinket csak teljes egészében tudjuk értékesíteni – amennyiben még elérhetők.
viszonteladás, beszállítói kapcsolatok
Viszonteladó vagyok, szeretnék tőletek rendelni.
Gyártó vagyok, szeretném termékeinket a figyelmetekbe ajánlani.
Köszönjük megtisztelő megkeresésed!
Tájékoztatásul jelezzük, hogy minőségbiztosítási okokból szűkített beszállítói körrel dolgozunk, amelyet csak kivételes esetekben bővítünk. Ugyanakkor nyitott szemmel követjük a piaci újdonságokat, és mindig érdeklődéssel fordulunk az innovatív, díjnyertes vagy különleges termékek felé.
Kérjük, hogy bemutatkozó anyagodat e-mailben juttasd el hozzánk. Minden beérkező termékajánlót átnézünk – nem kell tartanod attól, hogy leveled figyelmen kívül maradna.
Az érdekes termékeket feljegyezzük magunknak, és ha egy adott kategóriában bővítést tervezünk, biztosan keresni fogunk.
Addig is sok sikert és további eredményes munkát kívánunk!
környezetvédelem, adományozás
Tele raktátok a szállítódobozt csomó zöld műanyaggal. mit csináljak vele?
Pánikra nincs okod, ha környezettudatos vagy, akkor a “zöld pufi” a barátod. NEM műanyag, természetes alapanyagokból, krumpliból, kukoricából készül. Természetes úton lebomlik, akár komposztálható is.
Jótékony célra keresek támogatókat. Tudnátok segíteni?
Köszönjük megtisztelő megkeresésed!
Fontosnak tartjuk jelezni, hogy mi egy vidéki családi vállalkozás vagyunk, és lehetőségeinkhez mérten igyekszünk felelősen hozzájárulni a közösségünk életéhez.
Támogatásainkat jellemzően kisfiaink oktatási intézményeinek, valamint helyi rendezvényeknek nyújtjuk – olyan kezdeményezéseknek, akiket személyesen ismerünk, és biztosak lehetünk benne, hogy a támogatás jó helyre kerül.
Mivel naponta több megkeresést kapunk, sajnos nem tudjuk ezeket igazságosan mérlegelni. Éppen ezért a lejárat közeli termékeinket rendszeresen átadjuk a Magyar Élelmiszerbanknak, akik gondoskodnak róla, hogy ezek biztosan rászorulókhoz jussanak el.
Természetesen email címünkre elküldheted bemutatkozásodat. Amit tudunk ígérni, hogy olvasatlanul biztosan nem maradnak nálunk levelek, és minden levélre válaszolni is szoktunk.
Megértésedet ezúton is köszönjük, és sok sikert kívánunk munkádhoz!