VALÓS IDEJŰ RENDELÉS FELDOLGOZÁS
A rendelések feldolgozása és csomagolása munkanapokon munkaidőben valós időben, a rendelés beérkezését követően azonnal megkezdődik.
Kérjük, amennyiben ebben az időszakban rendelsz, gondosan nézd át a kosarad tartalmát a rendelés leadása előtt, mivel ezt követően már valószínűleg nem lesz lehetőséged módosításra.
FÉLÁRAS TERMÉKEK SZAVATOSSÁGA
Szezonális, kifutó és közeli lejáratú termékeinket féláron viheted! Felhívjuk figyelmedet, hogy egyes féláras termékek szavatossága 30 napon belüli lehet. JÓ, HA TUDOD: 2 héten belül lejáró terméket még ebben az esetben küldünk ki – ez alól egyedül a rövid szavatossági idővel készülő szezonális termékek lehetnek kivételek, mint a cukrászati sütemények és szaloncukrok, melyek esetében 1 hetes szavatossági időt tudunk garantálni. Ha mégis ennél rövidebb lejáratú termék kerülne hozzád, bátran jelezd felénk és azonnal cseréljük. 1 héten túl lejáró, 50% kedvezménnyel vásárolt terméket azonban nem áll módunkban sem visszavenni, sem cserélni.* Ha bizonytalan vagy és fontos tudnod a pontos lejárati időt, ügyfélszolgálatunktól kérj nyugodtan tájékoztatást, szívesen segítünk.
NEM SIKERÜL LEADNI A RENDELÉST?
Rendeléseket mind jogszabályi megfelelőség, mind pedig vásárlóink érdekeinek védelmében KIZÁRÓLAG a webáruház rendelési felületén keresztül tudunk felvenni. Telefonon és emailben kizárólag tájékoztatást tudunk adni a termékekről és a rendelelés menetéről. Rendelést ezeken a csatornákon nem tudunk felvenni. Amennyiben elakadtál a rendelési folyamatban, kérjük, mielőtt telefonos segítséget kérnél, a következőket nézd át a pénztár oldalon:
- A MEGRENDELÉS gomb megnyomása után kérünk, hogy minden esetben várd meg a visszaigazoló képernyő betöltődését, mely a sikeres rendelésről informál és a rendelési számodat is tartalmazza. Ha ezt látod, akkor biztosra veheted, hogy megkaptuk a rendelést. Ha nem, akkor viszont sajnos nem jött át hozzánk a rendelésed. Ebben az esetben a következő pontokat érdemes ellenőrizned.
- A rendszer az adott űrlap mezőnél vagy általános hiba esetén a pénztár oldal tetején tájékoztat az esetlegesen téves formátumban vagy hiányosan megadott adatokról. Kérjük, görgesd át újra az adatlapot. Gyakori hiba a helytelen telefonszám formátum (szünet nélkül megadva, 06 kezdettel, kizárólag belföldi mobiltelefonszámot fogad el a rendszer), az email cím elgépelése (például .com helyett .con), a csomagpontos kiszállítás bejelölése mellett a csomagpont kiválasztásának elmaradása.
- Amennyiben a fentieket átnézted, kérjük ellenőrizd, hogy mind az Általános Szerződési Feltételeket, mind pedig az Adatvédelmi Szabályzatot elfogadtad, amit pipával jelöltél mindkét helyen.
- A rendszer a sikeres megrendelésről automatikus visszaigazoló emailt küld, mely néhány esetben a SPAM/Promóciók mappába is kerülhet. Amennyiben továbbra sem sikerül leadnod a rendelést vagy nem kapsz visszaigazoló emailt, kérjük, hívj minket ügyfélszolgálati időben a +36209935131 -es telefonszámon (H-Cs: 8-16, P: 8-13).
- Amennyiben bankkártyás fizetést választottál, de a fizetés sikertelenül zárul a Barion felületén, a rendelésedet mi látjuk a rendszerben, de visszamondott, inaktív státuszban. Ezekben az esetekben munkaidőben manuálisan küldünk ki egy tájékoztató emailt a részedre, melyben megtalálod, mi a teendőd, ha szeretnéd fenntartani rendelésedet és hogyan tudod a fizetést rendezni. Ügyfélszolgálati időben felgyorsíthatod a folyamatot, ha felhívsz minket a +36209935131 -es telefonszámon (H-Cs: 8-16, P: 8-13). Felhívjuk figyelmed, hogy a Barion külső rendszer, sajnos a technikai hibákat nem tudjuk a mi oldalunkról kezelni. Gyakori probléma azonban, hogy a felhasználó az adott email címmel korábban regisztrált Barion tárcát, mert ez esetben csak a tárcára belépve, az oda feltöltött keretből tud vásárolni. Ez megkerülhető másik email cím megadásával.
Egy fincsi kence a reggeli pirítósodra? Jöhet?
Exkluzív ajándék Nőknek: virágzó tea, a színpompás iható virágcsokor