Szállítás
Mikor kapom meg a csomagomat?
A vásárlónak a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) 2024. évi módosításának eleget téve 2024.03.28-tól lehetősége van a Magyar Posta Zrt. szolgáltatását választania a rendelése kiszállítására. Ugyanakkor felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a Magyar Posta Zrt.-vel, mint MPL csomagküldő szolgáltatóval nem állunk szerződéses kapcsolatban, így az MPL szállítással rendelt csomagokat havonta egy, előre nem megjelölt alkalommal adjuk át egy postai átvevőhelyen az MPL Futárszolgálatnak kiszállításra, így ezen csomagok esetében a vállalt kiszállítási idő 30 nap.
Mennyi a szállítási költség?
- A GLS házhoz szállítás díja: bruttó 1.890,- Ft
- GLS CsomagPont és GLS Csomagautomata: bruttó 1.500,- Ft (https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses)
- MPL házhozszállítás díja: bruttó 2.990,- Ft (max. 20kg feladási súlyig)⁽¹⁾
Utánvét díja minden esetben: plusz bruttó 600 Ft, mely ingyenes szállítás esetén is fizetendő.
⁽¹⁾ MPL szállítás választása esetén a postára juttatás és az extra adminisztrációs költségek fedezésére logisztikai felárat számítunk fel a normál szállítási díjon felül. A logisztikai díj MPL szállítás választása esetén plusz bruttó 2.000,- Ft, ami a szállítási költségen felül kerül felszámításra.
Bruttó 35.000,- Ft feletti megrendelés esetén – kupon kedvezmények levonása után – a házhoz szállítás ingyenes!* Ingyenes szállítás esetén is a GLS Futárszolgálat szállítja a csomagokat a normál szállítási feltételekkel megegyezően. Figyelem! Az ingyenes szállítás igénybevétele esetén minden esetben a GLS Futárszolgálattal küldjük a csomagot. Ingyenes szállítási kedvezmény csak a banki előre utalásos vagy a Barion bankkártyás fizetési mód választható.
*Egyedi, emailben leadott nagy tételű céges megrendelésekre nem vonatkozik. A szállítási költséget ebben az esetben az igények figyelembevételével az árajánlatban egyedileg határozzuk meg.
Meddig vehetem át a csomagomat?
A GLS CsomagPontra és csomagautomatákba kért csomagokat a GLS 5 napig őrzi. Kérjük, hogy élelmiszert tartalmazó csomagot lehetőleg a kiszállítás napján, de legkésőbb 24 órán belül vedd át a csomagponton vagy az automatából, mivel ezeken az ideális tárolási körülményeket nem tudjuk garantálni.
Sikertelen házhozszállítás esetén a kiszállítást az GLS még 1 alkalommal kísérli meg.
Sikertelen kézbesítés, újraküldés
A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés szállítási költsége és bruttó 3.000,- Ft adminisztrációs díj a vásárlót terhelik. Újraküldéskor a termék(ek) ára, a szállítási és adminisztrációs költség minden esetben előre utalással fizetendő.
Hol jár a csomagom?
A futárszolgálatnak történő átadásról emailben kapsz értesítőt tőlünk és a futárszolgálattól is. Ezt követően csomagod útját nyomon követheted a GLS által kiküldött emailben található linken vagy a csomagkövetés oldalán, ha megadod a csomagszámodat, amit szintén a GLS által küldött email tartalmaz. Javasoljuk, hogy a futárszolgálatnak történő átadást követően csomagod felől közvetlenül a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálatán érdeklődj a csomagszámod (nem ugyanaz, mint a rendelési szám!) megadásával.
A GLS telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el az alábbi, nem emelt díjas telefonszámokon:
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *
Módosíthatom a szállítási címet?
A futárszolgálatnak történő átadás napján a csomag kiszállítási címe és a kiszállítás napja még módosítható a GLS szállítási értesítő emailjében található linken keresztül. Ezt követően a kiszállítási cím már csak bruttó 3.000,- Ft adminisztrációs díj megfizetése mellett módosítható. A módosítási igényt írásban, az info@gourmetvillage.hu email címre szükséges jelezni. FIGYELEM! Utólagos cím módosítás esetén a kiszállítási idő jelentősen, akár 7 nappal is megnövekedhet!
Szadán vagy Veresegyházán átvehetem személyesen a csomagomat?
Sem székhelyünkön, a 2111 Szada, Jókai utca 66. címen, sem telephelyünkön, a 2112 Veresegyház, Fő út 18. címen nincsen sem üzletünk, sem irodánk. Személyes átvételre, ügyfélfogadásra ezeken a címeken jogszabályi feltételeink NEM adottak.
Ha nyáron rendelek csokit, elolvad? (Spoiler: Nem. 🙂 )
Rendelj bátran csokoládét nyáron is! A nyári időszakban folyamatosan monitorozzuk a szállítás napjára várható hőmérséklet maximum előrejelzést. Amennyiben ez alapján szükséges, úgy a csomagba ingyenesen extra hűtést biztosító fagyasztott palackozott ásványvizet teszünk.
Fizetés és számlázás
Mivel fizethetek?
A fizetés lehetséges módjai:
- Előre fizetés banki átutalással** a Zahara Gold Kft. OTP Banknál vezetett 11742049-21456080 számú számlájára, a közleményrovatban a neved és a rendelésszámod feltüntetésével vagy
- Utánvéttel* a futárnál készpénzben vagy bankkártyával kiszállításkor/átvételkor (bruttó 500 Ft utánvételi díj ellenében)
- Online fizetés VISA, MASTERCARD, American Express bankkártyával vagy Barion tárcával lehetséges***. A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el! Bővebb információk a Barionról.
* Utánvéttel NEM fizethetőek az elektronikai eszközök, valamint a bruttó 150.000,- Ft összeget meghaladó és az MPL kiszállítással kért rendelések. Megértésedet köszönjük!
** Banki átutalás esetén a fizetés teljesítésére a rendelés leadását követő 2 munkanapon belül van lehetőség, ezt követően a rendelés törlésre kerül, kivéve, ha ezen időtartamon belül emailben kéred a fizetési mód megváltoztatását.
*** Bankkártyával nem fizethetőek az MPL kiszállítással kért rendelések.
A csomag automatákban a fizetés csak bankkártyával lehetséges!
Átutalásos fizetést választottam. Hova utaljak?
Előre fizetés banki átutalással a Zahara Gold Kft. OTP Banknál vezetett 11742049-21456080 számú számlájára lehetséges. A közleményrovatban a rendelésszámod feltüntetése szükséges a beazonosításhoz.
FIGYELEM! Előre utalás esetén a csomagot csak a rendelési összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően tudjuk feladni. A fizetés teljesítésére 2 munkanap áll rendelkezésedre a rendelés leadását követően. A 2 munkanap letelte után a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Hány napom van utalni?
Előre utalás választása esetén az megrendelés összegének beérkezési határideje a rendelés leadásától számított 2 munkanap. 2 munkanap letelte után, ha a fizetés nem teljesült, a rendelés törlésre kerül. 2 munkanapon belül azonban a lehetőséged van a rendeléskor választott banki előre utalás fizetési mód megváltoztatását kérni utánvétes fizetési módra, amennyiben megrendelésed nem tartalmaz elektronikai eszközt. A fizetési mód megváltoztatását írásban, az info@gourmetvillage.hu email címen kérheted.
Milyen számlát kapok?
A fizetés értéknapján hiteles elektronikus számlát állítunk ki a részedre, melyet a megadott email címedre küldünk. Papír alapú számlát NEM teszünk a csomagokba. Amennyiben mégis papír alapú számlára lenne szükséged, kérünk megrendeléskor a megjegyzés rovatban jelezd felénk igényedet!
A számlák végösszege minden esetben 27% ÁFA-t tartalmaz.
Minimum rendelési értékhatár
Elsősorban vásárlóink érdeket előtérbe helyezve – a megnövekedett szállítási költségek folyományaként – bevezettünk egy minimális kosárértéket, ami bruttó 2.000,- Ft. A minimális kosárérték a kedvménykuponok és utalványok levonását megelőző árra vonatkozik.